TINE hadde allerede bestilt annonseplass i magasiner og satt av datoer for stands på karrieredager da de kom til oss. De var klare for å rekruttere! TINE ville videreføre ”Rå muligheter for reale folk” og de ville bruke ekte historier fra egne ansatte.

Hos TINE ansettes hele mennesket. TINE vet at det finnes en ekte person bak enhver CV. Vår løsning presenterer et knippe ansatte, og viser mer av mennesket bak tittelen.

Vi brukte mye tid på å bli kjent med de ansatte, for å kunne presentere deres historier. Resultatet ble en veldig ekte og ærlig kampanje.

Vi utvikler kampanjer og materiell for TINEs rekrutteringsavdeling. I jakten på de beste kandidatene bruker TINE blant annet stands, Instagramkonkurranser og annonser utviklet av Mr. Who.

Kunde: TINE
Prosjekt: Rekruttering
Fotograf: Paal Audestad

Leveranser:
Annonser
Stands (rollups og vegger)
Trykt materiell til stands
Konkurranse sosiale medier